Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-17, 08:30   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er enig i at Spy er noe brutal (banningen bryr jeg meg personlig ikke om, men minst én av voldsscenene er ganske guffen), men den har faktisk 12-årsgrense; Medietilsynet ombestemte seg.

Jeg bryr meg heller ikke om banningen.

Jeg visste ikke at den hadde fått endret aldersgrense. Men det endrer ikke mitt syn på at min straks 12-åring ikke bør se den. Store deler av filmen ville hun (og lillebroren) digget, men det ville også resultert i ganske mange søvnløse netter.

Det er ikke noe kult med å være så filmredd, altså. Vi forsøker å tøffe dem opp, men vi har langt igjen til mål. Og jeg har aldri kommet i mål for egen del.