Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-17, 10:43   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En dag aleine i Berlin - hva gjør jeg?

Ja, det er vel det nærmeste du kommer "sentrum" i Berlin. Egentlig et litt kjedelig område, men Tiergarten er fin. Det er ganske utrolig med en slik park midt i en by, hvor du faktisk kan finne områder du er helt alene. Om du jogger er det et fint sted, ellers er det også flott for et lite by-avbrekk.

Om du er designinteressert så ligger Bauhaus-arkivet rett ved, men der må du bestille tid, tror jeg. På Sony-senteret på Potsdamer Platz har de en fin filmbokhandel.

Jeg så introen på den guiden og tenkte auda! Mitt inntrykk fra da jeg var der for kanskje 4-5 år siden var at helsekostfrikene i hipsterbydelene hadde peil på slikt, men det var kanskje mest matvarer i butikk. Jeg tåler jo gluten, så jeg tenkte ikke på det i restaurantsammenheng.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat