Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-17, 19:07   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London med barn

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Det var veldig moro, to av gutta mine og jeg gjorde det i fjor. Skal gjøre det til sommer'n igjen også.

http://b-bakery.com/afternoon-tea/af...-tea-bus-tour/

Wow, det så bare helt fantastisk ut! Det er herved bestilt til vinterferie-turen vår.

Jeg vet ingenting om Tower. Hva skjer der? Vi var på omvisning på slottet i Oslo for et par år siden, og det er det kjedeligste jentene mine har vært med på av den type ting. Jeg får vel lese meg litt opp om Tower.

Harry Potter er definitivt ikke noe for oss. Jeg sovnet de gangene jeg prøvde å se de første filmene, ingen i familien har lest bøkene.

Vi har bestilt musical-billetter til Matilda. Begge jentene har sett filmen, hun ene har lest boka, tror jeg. Ellers har jeg fått anbefalt Science Museum av flere. Og nylig var jeg et sted hvor en person anbefalte meg den store lekebutikken mens den andre sa at jeg ikke burde finne på å å bevege meg inn dit.