Sv: London med barn
Vi var på Matilda i fjor, den var virkelig veldig bra. Den er litt "mørk" (skummel) og de bruker bl.a. laserlys eller hva det er. Kan være greit å snakke om for de yngre, sånn at man er litt forberedt og ikke blir redd på ordentlig. Hadde med en på 13, vi likte den veldig godt. Folk hadde med drikke og godteri inn i salen. Vær oppmerksom på at det er en serveringsdisk også en trapp ned inne i teateret, mindre kø og noen sitteplasser der (vi satt i trappa). Var ikke så mye vits i å komme veldig for tidlig dit.
Vi var på Charlie og Sjokoladefabrikken Afternoon Tea, med små sukkerspinn og sjokolademelk og whatnot. Vi var enige om at det var gøy å ha prøvd, men det var ikke alt som var så veldig godt. Hører flere sier det om AT ulike steder, men smaken osv....
Harry Potterturen omfatter etter det jeg hører 1,5 time buss hver vei, det er i Hertfordshire, så et bra stykke utenfor London. Etter det jeg så på Tripadvisor viser de den første HP-filmen på turen bort, så man kommer i stemning. Vi planlegger en minibreak til London i vinterferien, men jeg tenker den går ut siden det tar så mye av tiden vår. Bare sånn passe fans av HP.
Tror vi skal gjøre museer og Madame Tussauds først og fremst, var shopping og musical sist.
Hamleys synes jeg er dyrt og oppskrytt, de har de samme greiene som da jeg var der på skoletur. 
Vi syns London Eye var gøy i 3 minutter, problemet er at man kommer ikke av før den har gått hele veien rundt, så man er stuck i 30 min. Så litt uro den siste tiden. 
Dobbeltdekkere sier de skal bli borte, så bruk sjansen til å kjøre toetasjes buss! Vi tok bare en tilfeldig buss, kjørte til vi syns vi kom langt av sted, gikk over gata og tok samme ruta tilbake til sentrum.
Ducktur høres ut som vår ting, det må undersøkes!
Sist redigert av Charlie : 19-01-17 kl 14:09.
|