Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?
Nja, tja, jeg er ganske fornøyd nå. Men da vi etablerte oss var det Bombay-stilen som var in, og vi kunne sikkert ha kjøpt like stoler som den du viser. Vi hadde mørkebrun sofa, mørkebrune skap, mørkebrune bord, mørkebrun tv-benk. Da vi flyttet for 6 år siden solgte jeg alle de mørkebrune møblene og byttet ut med hvite IKEA-møbler, og har vært kjempefornøyd etterpå. Har byttet ut spisestuen på finn.no flere ganger, ikke fordi jeg er usikker på stilen, men pga slitasje, plassmangel, ønske om plass til flere, osv.
Jeg tror at jeg kan ha tv-benk, vitrineskap og sjenk i mange mange år fremover, men hvis jeg hadde kjøpt nytt nå, hadde det nok vært i en annen stil, den som er poppis nå. Jeg ser at jeg nok kan bytte ut knottene etter hvert. Salongbordet har jeg forsøkt å bytte ut, men finner ikke noe som passer til oss i høyde, og til sofaen i bredden (har U-sofa).
Ja, nei, jeg er nok ikke sikker i stilen. Jeg flyr nok litt etter vinden. Jeg ser også at jeg plutselig liker møblene til mamma, møblene jeg syntes var så stygge da jeg var ung at jeg nærmest nektet å ta med meg besøk hjem.