Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-17, 20:42   #58
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.968
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trening og periodevis fasting

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Men da kan du vel beregne hva du forbrenner og innta det i tillegg til de kaloriene du allerede skal ha?

Det kan det jo hende at jeg kommer til å gjøre, men da er det takket være andre svar en dine.

Jeg synes ikke du opptrer så konstruktivt med tanke på hovedinnlegget. Du har tydeligvis mange meninger om hva andre driver med, men på spørsmål om hva du egentlig mener helt konkret lar du være å svare og fyrer videre.

Det minner meg unektelig om tråder fra Barn i magen etc. for ca hundre år siden hvor (bare som et eksempel) folk som spurte om tekniske ting rund for eksempel en samboerkontrakt ble teppebombet med kritiske spørsmål om hvorfor de ikke gifter seg i stedet og ingen svarte på det faktiske spørsmålet.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat