Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-17, 20:38   #86
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.965
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trening og periodevis fasting

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg vet jo veldig at helse handler om psyke og fysikk i en herlig blanding (har jo hatt mitt) men 5:2 dietten er jo en diett som for mange for det første ikke er en diett, men en måte å leve på som muligens har gode helseeffekter og hvor bivirkningen ofte er at man går ned i vekt.

Jeg som er så glad i mat hadde virkelig heller ligget 1500 kcal under to dager i uka enn 500 under hver dag hvis jeg skulle gå noe ned. Det var for øvrig veldig lett. Jeg spiste vanligvmiddag med familien og det var det jeg spiste den dagen. Barna fikk absolutt ikke med seg at jeg ikke spiste frokost og lunsj, det gjorde jeg alltid på jobben. Gikk ikke ned noe særlig, men det var altså heller ikke motivasjonen.

Mat er en glede, det tror jeg er viktig å huske på!

Det jeg har uthevet er jeg fullstendig enig i.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat