Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-17, 09:46   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir norske bysentra terningkast

I byen der jeg vokste opp, var det en veldig levende gågate med ulike butikker, kafé, iskiosk osv. men der er det helt dødt etter at kjøpesenteret ble bygget på midten av 90-tallet. Om jeg ikke husker feil var det også noen politikere som ønsket å forby gratis parkering på kjøpesentre i Bergen fordi sentrum etter hvert ble så dødt, det var både billigere og enklere for folk å kjøre til et senter i utkanten enn å ta buss til sentrum av byen. Jeg mener også at det er problematisk dersom det nye regjeringskvartalet i Oslo blir bygget slik det er planlagt nå, for da blir det et gigantisk område i Oslo sentrum som blir helt uten butikker, kaféer eller andre grunner til å oppholde seg der om du ikke jobber der.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat