Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-17, 09:23   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte Sandnes alpakka til Drops

Eg bytter ofte fordi eg ikkje tåler alpakka. Det med strikkefasthet er viktig. I tillegg er det viktig at det er same løpelengde på garnet, eller at du får nok garn i antall meter.

For eksempel har eg nyleg begynt på eit plagg som opprinneleg er strikka i Puno, i Sandnes Alfa. Puno har løpelengde 110 m. pr. 50 g. Alfa har løpelengde 60 m. pr. 50 g. Når det står 8 nøster Puno i oppskrifta, er det 880 meter garn. For å få 880 meter Alfa må eg opp i 15 nøster. I tillegg blir plagget relativt mykje tyngre.

Det kan vere andre kvalitetsforskjellerog. Noko garn er veldig glatt, det er det vanskelegare å strikke mønster med (eg har akkurat bytta ut Sandnes tynn alpakka i Arwetta, og har det problemet). Superwash-garn har andre kvalitetar enn rein ull og så vidare.

Så, ja. Det går fint å bytte, men det er lurt å vite kva du gjer og ikkje bare ta utgangspunkt i pris og strikkefasthet.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat