Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-17, 14:24   #53
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Takk for bidrag! Jeg ser at det av hovedinnlegget kan se ut som jeg har mest lyst på drakta fra Nord-Norge. Det er ikke sånn, men det kan nok hende at underbevisstheten forsøkte å narre meg til å tenke at det er lurest å velge det rimeligste alternativet av de to.

Også tenker jeg ikke at det ikke finnes ikke-slanke mennesker som kan kle Oslodrakta, men den tilhører en type plagg som jeg innbiller meg at jeg ikke kler selv, og som jeg tenker har med min bredde og manglende høyde å gjøre. Hatter er i samme kategori.

GinaK: Ja, jeg har altså hatt Hardangerbunad i over 30 år, men den har ikke vært i bruk de siste fem. At jeg ikke har brukt den i det siste har med bekvemelighet å gjøre, ikke at jeg ikke trives med den type plagg.