Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-17, 11:42   #36
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

For akkurat 10 år siden var jeg nygravid med lillesøster. Men sånn generelt om drikkemønsteret mitt i 20-30-årene kontra nå helt i starten av 40-årene, så drikker jeg nok noe mindre totalt. Som andre skriver, tar jeg mer hensyn til dagen derpå, og det er sjelden jeg drikker noe særlig mer enn 1/2-1 flaske vin i festlige lag. Det skal mindre til for å ødelegge dagen derpå nå enn før, synes jeg. Jeg drikker vel ca like ofte 1-2-3 glass vin, kanskje 5-6 ganger i måneden (i helgene uten barn, og på reiser både privat og med jobb).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat