Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-17, 09:17   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodegjerde med bilstereo?

Ja, jeg vil jo ha høytalere i taket på badet også. Jeg har en veldig fin liten radio som jeg fikk til det forrige badet vårt. Problemet er at den bør stå litt høyt i rommet for å gi god lyd, og det finnes ikke noe sånt sted på det nye badet. Egentlig så kan jo den radioen flytte til sovetommet altså, og inn i en hylle i hodegjerdet.

Høvdingen mener at innebygget bilstereo kommer itl å gjøre hodegjerdet for dypt, men jeg fikk han i allefall med på en brainstorming rundt hva man kunne ha i stedet som ikke tok så stor plass, og som var mer "moderne". Jeg ser for meg at det i all hovedsak skal brukes til Spotify og radio.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat