Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-17, 18:48   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir/ ga dere egne barn i konfirmasjonsgave?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hvorfor bunad før 30? (Grunnen til at jeg spør er at mange menn jeg kjenner først har fått ordentlig lyst på bunad etter at de er etablert og har stiftet familie, og det skjer jo gjerne etter at man er 30.

Fordi det finnes grenser for hvor lenge vi tilbyr han et plagg til den prisen. Om han ikke klarer å bestemme seg for bunad før han er 30, altså 15 år etter at han fikk tilbudet, så får han faktisk betale den selv.
Jeg er forresten enig med Dixie at det ikke er en selvfølge å få bunad, men vi landet nå en gang på det. (Begge jentene våre vil med tiden ende opp med to bunader, en arvebunad og en ny.)

Våre får forresten førekort til 18-års dagen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat