Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-17, 10:56   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg har en perm. Eller, det er mer et hefte da. Det inneholder beskrivelser av ulike ruter mellom noen hemmelige hytter som ligger spredt rundt i landet. Det er bare oss som er innvidde som har tilgang til dem da, for man må være medlem i en veldig eksklusiv forening som gir deg nøkkel. Kan ikke si hva den heter selvfølgelig. (Mot "litt" cash, kan jeg si det på pm!)

Å være medlem i denne hemmelige foreningen gir også mulighet til å kjøpe blant annet frysetørret mat på pose, soveposer, telt og andre ting man trenger når man skal klare seg i villmarka litt billigere enn dere andre kan, så jeg har selvfølgelig et lager.

Og, viktigst av alt, jeg bruker ganske mye tid på å øve, ved å ta barnet mitt med for å vise frem de ulike hyttene, hvordan man bruker utstyret osv. Det går under dekknavnet "friluftsliv".

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv