Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-17, 16:56   #87
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Ja,jeg ante at skritt ville høres, men det var bare småtteri ifht hvordan det faktisk er. Det er langt verre enn jeg så for meg. Men jeg kommer til å ta kontakt med foreldrene på en hyggelig måte, for på forklare hvorfor lytt det faktisk er. Kanskje aner de det ikke. Jeg håper det er det som er årsaken, for om de er klar over det så gjør det saken egentlig verre. At de like vel bråker sånn helt hensynsløst.

Også kan jeg irriterer meg over meg selv også, for at jeg ikke er en person med særlig mye toleranse mtp andres bråk. (Men dette er lang mer enn normalt altså, for folk må jo få bevege seg og eksistere der oppe, det er jo klart). Nei, får bare håpe at jeg etterhvert blir herdet. . Men jeg føler også med de, som bor to voksne, en tenåring og to barn på 59m2.

Luvi er ikke aktiv