Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-17, 08:54   #116
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store hundetråden

Vi skal altså hente hund på lørdag. Kjøre helt til Halden! (fra Bergen)

Den opprinnelige planen var neste sommer. Så var det denne sommeren. Så fant jeg ut at det planlagte kullet denne sommeren mest sannsynlig ikke ville kunne leveres før oktober. Liten misforståelse på parring og fødsel. Men hun fikk to kull i julen på 13 valper. Og hadde en gutt på det ene eldste kullet som hun lurte på å beholde, men hun hadde hann fra den linjen, så hun trengte ham eeegentlig ikke. Jeg gikk gjennom kryssforhør på tlf og så til slutt ble vi enig om at jeg kunne få kjøpe. Så da måtte vi hive oss rundt. Mannen er delvis sykemeldt nå og blir nok det en stund, og jeg kan ha den med meg på jobb også, så det passer nok best nå uansett! Han har et litt rolig gemytt. 9 uker på lørdag!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat