Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-17, 09:59   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du må nå ha vestlige forfedre for å kunne være dansk

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men jeg kan ha forståelse for at offentligheten ønsker å ha en viss kjennskap til etnisitet og fordelingen av dette i forskjellige geografiske enheter. Ikke fordi det alltid er et problem, men fordi dette til en viss grad skaper et behov for enkelte tiltak. Og da er det greit å vite hvor disse tiltakene skal settes inn.

Når man kryssjekker slikt med f.eks. utdannelse og økonomi, så ser man at det er faktorer som er sterkere indikatorer på hvor bra det går med deg, enn etnisitet. Når det er sagt, jeg er ikke i mot statistikk. Jeg syns det er greit, for oversiktens skyld, å ha disse statistikkene. Men jeg syns det er fryktelig feil å kategorisere mennesker som er født i Norge eller har en eller to norskfødte foreldre som innvandrere.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat