Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-17, 23:01   #8
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Nå har eg og sett det! :treig: Åtte episodar på ein dag! Barnehagen var fantastisk og Leif er skikkelig overbevisande!

Eg visste at Nenne var gravid mellom dei to sesongane av Unge lovende, for eg såg eit intervju med henne då ho gav ut bok i fjor haust. Men ja, det er mange som blir gravide i ansiktet lenge før det blir synleg på resten av kroppen. (Då eg sjølv var gravid i veke 5-6, hadde eg ein fagleg samtale med ein kollega som eg merka at merka at eg var gravid. Det var rart).

Elles må eg bare seie meg einig angåande dei logiske brista. Likevel, god underhaldning.

Det som irriterte meg mest var han politikompisen til Leif, skulle tru dei hadde ressurser til å etterforske ein slik sak ordentleg.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat