Sv: Lidl - hva handler dere der?
Jeg er litt nyskjerrig - hvorfor er det så "fysj" å handle på Lidl? Er det bedre og mer fancy på Rema, Kiwi, Rimi osv? 
Jeg er ikke noen stor fan av Lidl men det fine er jo at de f.eks har tyske og italienske oster som jo smaker som ost og ikke som norsk "papp ost". De har også veldig gode rene og fine kjøttprodukter fra Tyskland, uten alt det saltet og diverse annet som er tilsatt det norske kjøttpålegget fra f.eks Gilde.
Selvfølgelig er Meny, Ultra osv noe helt annet men synes det er pussig hvis folk mener eller tror det er mer "fancy" å gå på Kiwi eller Rema en det er å handle på Lidl.
I god norsk tradisjon ble det jo spydd mye edder og galle da Lidl kom til Norge. Gud forby om det norske matmonopoloet skulle få noe konkurranse utenifra og vi forbrukere skulle få noe valg. Alt dette ble tilbakebevist og alt sprøytet fagforbundet kom med var bare tull.
Unasett, jeg håper vi får flere utenlandske kjeder her til lands, også de mer fancy. Jo mer valg jo bedre, særlige gode alternativer til Gilde og Tine.
Sist redigert av Lisa : 03-07-07 kl 11:18.
|