Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-17, 14:54   #31
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boligkjøp og valg

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Så fint.

Men det er jo greit å ta høyde for at folk er forskjellige. 4++ dager i uka hjelp er ikke "noen" dager for meg, særlig ikke om det er varig. Det betyr ikke at jeg ikke ville hjulpet barna mine om de trengte meg, selvsagt ville jeg det. Men ut i fra situasjonen som blir beskrevet, så tenker jeg at alternativ 1 og 2 har noen fordeler også - ikke bare ulemper.

Joda, men jeg tenker at sett litt i perspektiv så er 15 minutters gangavstand veldig nært. Men ja, jeg ser at det er fordel ved alternativ 1 og 2, men siden alternativ 3 fortsatt er veldig nær så hadde jeg ikke latt det styre avgjørelsen. I alle fall ikke hvis mormor selv ikke hadde sett det som et problem. Da hadde jeg prioritert romslighet og uteområde høyere. Men det ville jeg drøftet med mormor også.