Tråd: Lease bil?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-17, 17:27   #10
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lease bil?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Vi er veldig usikre. Forrige bil vi eide tapte vi stort på, og det er den risikoen jeg gjerne vil ha ut av regnestykket. Bil koster, det hadde vært greit å bare forholde seg til en mnd pris.

Nå har jeg snakket med mange og spurt her inne, det høres ut som selskapene som kun driver med dette er ganske strenge når det kommer til leasing og hva man må betale for av slitasje, mens de jeg har snakket med som har leaset rett fra billeverandør (Audi og Volvo er de jeg har hørt om) har vært fornøyd. Det har kanskje noe med at man er i gang med neste bilkjøp samme sted ved innlevering? Vi har en grei egenkapital ettersom vi har en bil å selge. Hmm, fortsatt usikker.

Vi måtte selvfølgelig betale for skader på bilen,men normal bruksslitasje som små steinsprutskader og slikt, det slapp vi. Helt ok avtale, da vi uansett fikser opp skader som måtte komme på hvilken som helst bil vi har.

Vi lette etter ny leasing i fjor, men endte da opp med å kjøpe. Var få biler å finne på privat overtalelse, og direkte hos firma så var egenandelene såpass høye at vi slo det fra oss.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat