Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-17, 19:57   #47
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Boligkjøp og valg

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Vi skal se på rekkehuset på torsdag så da finner jeg nok ut mer om vedlikehold og sånt.
Det tar under 5 min å kjøre, og min mor er frisk og sprek så enn så lenge burde ikke avstanden være noe problem.
Det er Google som sier at det er 20 min å gå til skolen så det er klart det vil ta lengre tid for barna. Men sykkel eller sparkesykkel er jo alternativer. Man går gjennom et boligområde så det er nokså trygt vil jeg tro.

Vanskelig dette gitt... Det er jo mye som taler for både 1 og 3.
Min far er skeptisk til 2 i og med at den har vinduer ut mot gjesteparkeringen og veien. Bilene står parkert langs veggen da altså. Men jeg vet ikke hvor plagsomt det ville vært?
Innstillingen man har vil jo ha veldig mye å si, og alt går jo.

Vær oppmerksom på at mange skoler har regler som sier at elevene ikke kan bruke sykkel/sparkesykkel til skolen før de går i 4.-5. klasse.

Ellers forstår jeg ikke helt hva som er problemet med vinduer mot gjesteparkeringen. Bor man i 1. etasje er det jo innsyn; hvorfor er gjesteparkeringen verre enn andre ting?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Her er forresten plantegninger. Nr. 3 først.

Den siste av plantegningene her, er det alt. 1? Jeg synes planløsningen er dårlig; gangen tar opp veldig mye areal.

Jeg ville nok gått for alt. 2 i din situasjon. Nærhet til avlastning vil være gull verdt, og selv om det vil være greit for moren din å komme seg til dere hvis dere går for alt. 3, er det like mye verdt at jentene kan stikke til henne når de blir litt større.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat