Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-17, 12:23   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargepalett på soverommet og gangen.

Mine innspill kommer etter erfaring.

Hvit gang: blir fort stygt. Merker etter sko, bager, poser osv. Og at man lener seg mot vegg for å ta på sko, ikke alle er like rene på hendene bestandig.
Så den hvite gangen vi har hatt i godt under ett år er allerede overmoden for maling. (Har kjøpt inn, bare ikke orket å male enda. Hos oss blir den linblå, vi er ikke så spreke. ) Har ikke småbarn.

Har ganske nylig malt soverommet i St. Pauls blue, den er relativt mørk. Og elsker at soverommet er så mørkt. Det blir roligere. Også her gikk vi fra hvitt, så overgangen var stor. Mannen brukte noen dager på å bestemme seg for om han likte det, men er fornøyd nå. Tror kanskje jeg syns arsenikk blir litt skarp på et soverom hvor man hovedsakelig skal finne roen, men det er dere som skal sove der og vet hvordan dere påvirkes av fargene på veggen. (Jeg ser nå hvor mye de hvite veggene faktisk lyste opp soverommet selv om det var mørkt.)

Arsenikk og gult i gangen og mørkt soverom ville jeg gått for. (Dvs jeg ville valgt enten arsenikk eller gult sammen med en litt mer nedtonet farge, men det er mine preferanser.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat