Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 12:31   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg lese nå?

Jeg har reist på svigerferie og tatt med en liten bunke bøker (for å ha noe å fylle tiden med frem mot Harry Potter-sleppet), og etter å ha sovet 14-15 timer siden vi ankom for snart et døgn siden, begynner jeg å nærme meg å skulle begynne på en av dem. Men hvilken skal jeg ta først?

Coetzee: Youth (jeg elsket jo Boyhood, som vi leste i vinter)
Coetzee: The Lifes and Times of Michael K. (som noen her inne anbefalte så veldig varmt)
Dave Eggers: A Heartbreaking Work of Staggering Genius (som Benmurphy lempet over til meg etter at han nylig var ferdig med den selv)
Sylvia Plath: The Bell Jar (som jeg leste på norsk som tenåring; den gjorde stort inntrykk den gangen, men jeg har ikke somlet meg til å skaffe den på engelsk før nå nylig)
Solstad: Genanse og Verdighet (jeg skal helt klart lese mer Solstad, og har foreløbig bare lest Gymnaslærer Pedersen, som jeg likte veldig godt)
Haddon: A Spot of Bother (litt sent ute her, jeg kjøpte den på vei til Gardermoen i går)

Noen formeninger? (Et annet alternativ er selvsagt å gå på jakt i noen-tusen-bøker-hyllene til svigerforeldrene mine. )