Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-17, 13:29   #33
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Jeg har vært konsulent selv, så - jeg misliker slike henvendelser på PM. Mine egne, nære venner eller slektninger kan spørre om jeg vil ha party uoppfordret, men liker ikke at fremmede gjør det (i så fall heller at de sier "hvis noen vil ha party er det bare å ta kontakt", og ikke presser på). Men selv venner kan godt bare la det bli med en sånn generell oppfordring. Kunne vurdert å ta et party bare for å være hyggelig akkurat når de starter opp, men ikke ellers.

Folk kan poste hva de vil på veggen sin, værsågod. En jeg kjenner har egen Facebookgruppe til homepartygreiene, da er det jo opp til enhver om de blir med i gruppa, og på DEN gruppa synes jeg det er helt innafor å gå langt i markedsføring, med bilder, priser, invitasjoner og whatnot.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat