Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-17, 22:19   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker hytteerfaringer

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg er helt inne på Candy tanker. Vi leier ut også og det er greit å blir litt inntekt. Vi leier ut vinterfeieuker når ikke vi har vinterferie og så videre, men greit å ikke leie ut og så bruke og så leie ut annenhver helg, det er ikke verdt utvasket for kosete tid. Vi har bygget større enn hva vi trengte så at vi kan ha storfamilie med, det finansierer vi litt med å leie ut.

.

Jeg vet jo ca hvor hytta deres ligger, kan jeg spørre om hva dere ca får i inntekt for å leie ut en vanlig helg? Vi er i tankeprosess på hytte, og tenker også om vi skulle kjøpe større enn vi strengt tatt trenger for å kunne leie ut. (Det vil si legge litt mer penger i det enn om vi bare skulle ha den til oss) Hafjell er fantastisk!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat