Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-17, 22:41   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker hytteerfaringer

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg vet jo ca hvor hytta deres ligger, kan jeg spørre om hva dere ca får i inntekt for å leie ut en vanlig helg? Vi er i tankeprosess på hytte, og tenker også om vi skulle kjøpe større enn vi strengt tatt trenger for å kunne leie ut. (Det vil si legge litt mer penger i det enn om vi bare skulle ha den til oss) Hafjell er fantastisk!

Jeg kan ta frem eksakte tall med regnestykke i morgen, men 5000 en helg i januar netto til oss, vi bruker Hafjell booking, så momsen "forsvinner". 12-17 februar fikk vi 14500 for. Vi leier ut 4 soverom. Det er 5, men vårt soverom og bad er låst.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat