Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-17, 00:27   #14
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker hytteerfaringer

Vi har hytte (egentlig er det vel mer en leilighet) på Norefjell, og er veldig godt fornøyd med den. Blant annet feirer vi jul der hvert år, og bare det er for meg god nok grunn til å beholde hytten.

Jeg syns det er langt nok å kjøre til Norefjell, jeg, og er overlykkelig hver gang vi kommer fram og ikke skal sitte ett minutt til i bil.

Vi kjøpte en hytte som er større enn det vi selv trenger, i håp om å få besøk av venner på hytta. Det har virkelig slått til, så vi har hatt mange venner på besøk, både helger og deler av ferier. Vi sliter med å treffe venner og å vedlikeholde vennskap i hverdagen, så for oss har hytten vært gull verd.

Pro Norefjell: Nært Oslo, noe som også gjør det enkelt å få besøk! (Jeg syns det trumfer det meste.) I tillegg er Norefjellsområdet et veldig flott område hvor man har alt fra Krøderen (hvor man kan bade og padle om sommeren) til et av Norges beste spahotell. Norefjell er ikke bare for vintersport, for det er massevis av fine turområder der også.

I tillegg er selve slalåmanlegget ganske bra med blant annet Norges største fallhøyde.

Con Norefjell: Andre slalåmanlegg har bedre tilleggsfasiliteter (for eksempel butikker) og jeg vil tro bedre åpningstider. På Norefjell stenger bakkene vanligvis før kl. 17. (Det er kveldskjøring i noen bakker noen dager.)

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat