Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-17, 09:46   #65
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Om det er homeparty og ikke nettverkssalg (Jeg tror her automatisk at det er sistnevnte, egentlig) - vel, er det homeparty, er det vel naturlig å starte hjemme hos seg selv og invitere til homeparty. (for all del informer om at det faktisk er det i alle fall)

Jeg bodde i to år borte fra byen (i nabofylket) Etter at jeg flyttet tilbake til byen var det plutselig så mange fra de årene borte som ønsket å treffes. Inviterte til både kafeturer og iviterte seg på besøk. Hyggelig det altså, men det var veldig tydelig hva som var agendaen deres, sånn egentlig.