Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-17, 10:02   #90
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å spørre folk om å holde homeparty

Jeg har kommet til at jeg i steded for å være ufin og frekk kan være overstrømmende hyggelig og glad for at de valgte nettopp meg til å få dette tilbudet. Jeg fremstår sikkert som totalt psyko når jeg i sprudlende god tone forteller dem at jeg er så glad for at de valgte meg, men at jeg faktisk ikke på noen måte finnes interessert og ikke lar meg overtale uansett, på inn- og utpust. Erfarer iallfall at de er rimelig fjetra når jeg sier takk og farvel og de sitter der med ubrukt argumentliste.
Bedre for meg også, slipper å samle opp negativ energi, i stedet blir gående og le en stund etterpå.

Når der gjelder homeparties så har jeg opplevd å bli kontaktet direkte av en mor på fotballen om jeg ville ha homeparty for noe sminke/hudpleie/whatever. Hvordan hun kunne få det for seg at jeg ville slått til på noe slikt aner jeg virkelig ikke. Jeg husker ikke hva jeg svarte, men det ble ikke fulgt opp mer fra hennes side iallfall så jeg formidlet sikkert et slags nei.

Sist redigert av Syrinx : 04-03-17 kl 15:06.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat