Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-06, 21:15   #342
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jojo, det er for så vidt helt i orden, men da dropper man evt. heller det innlegget... Jeg tror ikke jeg er helt med her, jeg altså
(Men det er ikke fordi for mange innlegg er på dialekt, mangler punktum eller er rosa!)

Men hva er det du ikke er helt med på? (Eller det vet du kanskje ikke, det er kanskje det som er problemet? ) Diskusjonen gikk jo ikke (sånn helt til å begynne med) på om det var "lov" eller "forståelig" å skrive på dialekt, men på i hvilken grad språket og skriveevnen innvirker på hvordan vi oppfatter hverandre, at det påvirker hvor "intelligent" eller "seriøs" man fremstår som. Og så var det noen (én eller to, tror jeg) som sa at de ikke likte å lese innlegg skrevet på dialekt, eller med veldig mye smileybruk, eller i farger som var vanskelige å lese. Men jeg tror ikke det primært er det diskusjonen har dreiet seg om, akkurat.