Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-17, 18:34   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor helsemessig farlig er overvekt?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har akkurat (siden januar i år) begynt å trene og jeg er overrasket over ... eh ... hvor "vanlige" folk som trener ser ut. De er helt, tja, ordinære i alle former, fasonger, størrelser og utseende generelt. Jeg hadde trodd at alle skulle se ut som en sånn instagram konto... (det er lov å le, altså)

Akkurat dette er jo ikke noe rart, da, når man ser hvor utrolig lite trening mange bedriver mens de er på treningssenteret. For mange er visst hovedpoenget å skravle med vennene sine, og av og kaste litt rundt på noen lette vekter eller utføre øvelser helt feil. Overhørte en av PT-ene på senteret mitt her om dagen som gikk bort til ei som hadde stått i planke i et par minutter og forklarte (på en hyggelig måte) at hvis hun var i stand til å stå så lenge, og samtidig være på telefonen, gjorde hun øvelsen feil.