Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-17, 11:33   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor helsemessig farlig er overvekt?

Jeg har stort sett vært overvektig i hele mitt voksne liv, men har aldri hatt dårlig utslag på noen helseundersøkelser/tester i forhold til risiko. Selv om jeg har følt at det fra legen sin side var forventet. Men tror det er litt genetisk også, for det gjelder flere enn meg i familien.

Uansett er det vel sånn at det alltid er bedre å trene enn ikke å trene, selv om man ikke legger seg på et nivå som en treningsnarkoman.
Og jeg husker legen sa at mange kan være overvektig på "innsiden", med utgangspu i kosthold og livsførsel, selv om de er slanke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat