Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-17, 08:36   #31
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor helsemessig farlig er overvekt?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er jo diskusjoner om hva som er sunnest dersom man er moderat overvektig også, jeg så en nyere artikkel om dette men den fant jeg ikke igjen, men konklusjonen var det samme som i denne fra 2013, at slanking i seg selv er såpass usunt at det kan hende det er like lurt å leve normalt sunt. http://forskning.no/overvekt/2013/12...roppe-slanking

Jeg gjør alt riktig.

Personlig opplever jeg stor berikelse i å bli "fat and fit" - uten egentlig noen endringer i kosthold eller annet. Slipper hele styret med slankekurer og føler meg sterk og i god form med BMI på 32. Livskvaliteten og energinivået er veldig bra, og jeg er fysisk frisk som bare det.

Nå skal det sies at jeg har BMI på 26 også som slank med thigh gap og flat mage, så noe gæli er det jo med meg.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat