Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Skulle ønske han ville spille et instrument. Han vil gjerne spille trommer, men vi har på ingen måte plass til et trommesett, så det utgår. Ellers hadde han fått lov.
Noen venner av meg har kjøpt elektrisk trommesett med øretelefoner. Funker dødsbra!
Jeg skulle gjerne hatt Junior på turn for gutter, og Lille på hip hop. Hvis man ikke skulle tenke på logistikk og denslags. Også har jeg alltisd elsket speideren, og gledet meg til jeg skulle få speiderbarn, men så er det ingen lokalspeider hos oss i naturlig avstand. Mest aktuell speiodergruppe da blir uten kjente (og er praktisk mulig) fra skolen vår, og de vil helst gå på aktiviteter med barn de kjenner + at det da fordrer å gi opp noe av det de i dag liker å gjøre. Det er en liten sorg for min del. Å få barn som ikke ble speidere og som ikke får oppleve alt det jeg fikk.
begge burde også gått på teater, da de elsker å kle seg ut, spille figurer og er flinke til å huske og liker å stå på en scene. Men det er så lange ventelister...
Men jeg synes det er nok med to aktiviteter i uken per barn (Lille har dog kun en nå), så vil man begynne på noe nytt må man slutte på noe annet. Og de liker jo det de gjør per i dag (Junior fotball og hip hop, Lille klassisk ballet og snart fotball).
Sist redigert av Pelle : 06-03-17 kl 12:53.
|