Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 14:37   #5
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"

Vet ikke. Jeg tror.... at det kan ha noe for seg å vurdere himmel-legemenes plassering f.eks. da man ble født. Ikke så enkelt som å dele inn i 12 stjernetegn og lage karakteristikker. Men jeg tror at vi påvirkes av himmellegemene. Månen påvirker jo tidevannet, med sin tyngdekraft, så det er jo ikke utenkelig at den kan påvirke oss også. Mange mennesker er for eksempel påvirkelige for høytrykk og lavtrykk (kjenner litt for mange som blir grinete i gråvær, ja), så hvorfor ikke månens kraft?

Men jeg tror ikke uten videre at det er lett å tolke betydningen av himmellegemene. Mest av alt fordi det er mange å ta hensyn til, og at man blander inn stjernebildene. Derfor tror jeg at mye av dagens astrologi er ren humbug, men jeg ser ikke bort i fra at det kan være NOE i tolkningen av himmellegemene, som kan ha noe for seg.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat