Tråd: Kjendisliv
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-17, 18:34   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendisliv

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde ikke tillatt mine barn å spørre, og ville ikke drømt om å gjøre det selv. Og jeg syns ikke man må finne seg i å være fritt vilt bare fordi man har et kjent fjes.

Jeg sier ikke at jeg mener datteren din har gjort noe galt, ikke minst fordi det høres ut som hun spurte på høflig vis, men for min del ville det vært en anledning til å snakke om å vise hensyn.

Det er jo dette jeg også tenker, og derfor jeg spør. Og så lurer jeg på om jeg bare er litt for privat av meg eller om det var greit nok? Hadde jeg rukket det, så hadde jeg stoppet henne, men det rakk jeg ikke denne gangen. Og siden han var så høflig og grei skjønte hun ikke hvorfor det var galt når jeg tok det opp med henne i etterkant.

Hun mener at det er sånn det er å være kjendis, at hun spurte pent og hadde taklet et nei.