Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-17, 11:31   #21
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Fra linken til Tallulah lenger opp:

Sitat:

Intervju med 2000 personer viser at man anses som middelaldrende hvis man sover middag, velger mer komfort og stønner når man bøyer seg. Andre typiske tegn på at man er blitt middelaldrende: Man drar på cruise og man foretrekker en stille kveld inne fremfor å gå ut.

Jeg er nok middelaldrende og har vært det i flere år, selv om jeg også har vært småbarnsforelder like før eller i starten av mine middelaldrende år.
Klarer likevel å la være å stønne når jeg bøyer meg, og la vær å sove middag. Velger definitivt mer komfort og flere hjemmekvelder.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat