Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-17, 14:48   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbrukerrettigheter - slitasje eller reklamasjon?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er helt enig, det må være en svakhet i kjøpsøyeblikket på hjul og fester hvis det ryker ved vanlig bruk etter 4 år.

Når det er sagt, hadde jeg sikkert ikke giddet å ta bryet. Og det er vel derfor de kjører den linjen.

Jeg tenkte også det først, men så ble jeg plutselig Sur Forbruker i stedet for bare sur forbruker - og nå har jeg snakket med kundeservice hos IKEA som er enige med meg og tar regningen. Og Electrolux innrømmet at de ikke lenger produserer denne skuffen med disse hjulene.

jeg skal se på hjulene når de kommer - og hvis de er lik de gamle, skal jeg vurdere å be om ny skuff i stedet for.

Bra jeg ikke har noe annet å gjøre. slik at jeg kan bruke tiden min på slik.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat