Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-17, 08:20   #35
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg kan ikke stemme på et parti som mener vi skal drive naturforvaltning basert på følelser istedenfor vitenskap. Hvalfangstforbud er det i programmet som virkelig skiller seg ut, men det er flere ting.

Jeg gikk også for rødt i kommunevalget, mest fordi sv her vil kaste bort penger på kulturhus. Men på stortinget vil jeg ha sv over sperregrensa, så der stemmer jeg på dem. Har vært medlem i noen år, men melder meg nok ut etter valget.

Alle partiene gjør vel det i større eller mindre grad. Men det ser ut til hvalfangst punktet faller nå.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat