Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-17, 10:06   #43
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg kommer til å fokusere på human og løsningsorientert asylpolitikk, og god og effektiv miljøpolitikk. Alle andre saker blir bare småtteri i forhold tildette, syns jeg.

Jeg vil ha en asylpolitikk med annen retorikk, som ser mennesker og muligheter, framfor å feire at vi kan være så kjipe som mulig. Selvsagt skjønner jeg at man også må være streng, men det går fremdeles an å oppføre seg ordentlig når avgjørelsene man tar har virkelig knusende effekt på menneskene som rammes.

Også må vi rett og slett sette inn støtet, miljømessig. Det holder ikke det vi driver med nå.

Etter det kommer satsing på nye måter å tjene penger på, i stedet for olje.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat