Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 23:27   #53
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er likevel skeptisk. Hvis kontrollen er så sterk som det skrives om er det vel ikke lett å få ansatte som er avhengig av jobben sin til å si noe negativt heller? Jeg vet ikke..

Jeg har hørt noen historier fra ex. ansatte og de er ikke positive. Slike historier hører man jo fra mange bedrifter. Hvis det så stemmer at det er veldig bra å jobbe på Lidl håper jeg snart jeg får høre de historiene også.

Jeg kjenner bare to som har jobbet på Lidl i kortere perioder og de hadde ikke noe negativt å si. De skjønte heller ikke hvorfor media ikke kom å snakket direkte med de som jobbet der, ingen av de hadde fått "munnkurv".
Det er så og si umulig å bedrive den type virksomhet i Norge som media ville ha det til at Lidl gjorde, lovverket her beskytter arbeidstaker i slike tilfeller så det ville ha vært en idiotisk strategi.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat