Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 12:51   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis stortingsvalget var i morgen ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da burde hun kanskje ta sitt eget råd. Husker fremdeles den idiotiske fremstillingen hennes av hvordan man ikke måtte akseptere barnebruder i Norge, som om man liksom gjorde det.

Save

Den har jeg ikke lest, men hun er definitivt ikke en tabloid journalist, etter min mening. Tvert i mot er hun en av dem som i størst grad ansvarliggjør BÅDE pressen og politikerne i denne sammenhengen.

Jeg hørte også en ganske god debatt som spådde at nå som de rene røde/blå viskes litt og litt ut (hvis KrF ender med å støtte Ap i regjering, finnes det ikke blokker lenger i norsk politikk, etter min mening), så kommer skillelinjene til å gå mellom de som et villig til å sette prioriteringer på dagsorden og ikke. Det er ikke mulig å gi alt til alle, selvsagt, men det er heller ikke mulig å opprettholde dagens fordeling. Og da gjelds det ikke å kjøre "ta fra de rike og gi til de fattige"-retorikk, ei heller "det er nok til alle hvis vi bare ikke importerer problemet". Det må være reelle løsninger på de reelle problemene vi allerede om kort tid står overfor - og ikke minst hvis vi faktisk ikke skal benytte de naturressursene vi har liggende under havbunnen.

Jeg kunne aldri stemt på et parti jeg mener er populistisk i denne sammenhengen, og jeg mener altså at vi har minst 3 sånne partier, kanskje 5. Mannen min mener at jeg kaller alle som ikke er enige med meg for populister, jeg mener han er typisk populist.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat