Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 11:16   #19
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snapchat for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg får ikke helt tak på dette med Snapchat. Hvorfor ikke Instagram eller Facebook?

Jeg skulle ikke ha Snapchat, fordi jeg egentlig synes det er nok med andre sosiale medier, men kapitulerte (vi bruker det på jobb, og det er greit å ha litt peil på hva elevene driver med). For min del er bruken av de tre forskjellig. Jeg har helt slutta å dele bilder på Facebook, jeg orker ikke styre med begrensa lister og sånt. Facebook brukes til å følge med på store trekk i folks liv, pluss nyheter, politikk og hva som rører seg i verden. På Instagram har jeg en lukka hverdagslivkonto og en åpen vise-fram-hobby-konto. Snap er for fjas, kjapp småprat og litt mer private hverdagslivbilder - det fine med dem er jo at de forsvinner etter kort tid. Bestemor får bilder av lekselesende barnebarn og unger som prater tøys, og så kan jeg plage bare de nærmeste med bilder av middagen og klesvasken og generell gjørme i livet. Eller sjokolade.