Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-17, 16:06   #32
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når hilser du og når hilser du ikke på folk du ikke kjenner?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men sånn apropos dette, så møtte jeg altså en vakker, ordentlig gammel (type minst 85+) dame i går - hun gikk tur med staver - blikkene våre møttes - og så sendte hun meg det nydelige, brede, flotte smilet. Da ble jeg veldig glad. Og så hadde vi en liten samtale om været og hunden min og ønsket hverandre en fin dag videre. Det var fint, og grunnen til at jeg startet denne tråden.

Så hyggelig! Jeg husker jeg var i butikken med gutta en gang da den yngste var nokså ny - og butikkturer med fireåring, gæern treåring og baby var vel ikke akkurat favoritten. På vei inn fra parkeringshuset blei jeg stoppa av ei eldre dame som smilte og syntes jeg var heldig, som hadde så fine gutter. Det varma veldig, for det trengte jeg nok en påminnelse om sjøl akkurat da. (Og i det tilfellet var det jo ungene som brøyt isen - så det tror jeg kunne skjedd overalt.)