Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-17, 12:17   #152
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Jeg synes også det er litt irriterende at det skal være så vanskelig å finne frivillige. Jeg skjønner at noen bare faktisk ikke kan, men i en hel klasse hvor de aller fleste barn har to foreldre skulle man ikke tro det var så vanskelig. På foreldremøtet tidligere i år måtte de trekke fra klasselisten for å ha nok til klassekontakter og FAU. Mannen min og én til var de eneste som meldte seg frivillig. (Litt artig at den ene som ble trukket ikke hadde møtt opp i tide, men kom inn døren to sekunder etter at navnet hans ble trukket. ) Det ble nesten loddtrekning for SAU i barnehagen også. Alle bare sitter og stirrer ned i bordet når det skal velges styremedlemmer, jeg synes faktisk det er flaut å se på. Alle skjønner at det må gjøres, men ingen vil være en av dem som gjør det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv