Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-17, 14:50   #38
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan "alt" serveres i en konfirmasjon?

Vi kommer sannsynligvis til å ha koldtbord. Da er jeg åpen for å ha endel retter hun liker. Er to år til, men hun har nevnt at hun har lyst på sushi. I enkelte konfirmasjoner jeg har vært i her har de bestilt litt vårruller og grillspyd fra lokale thaidamer. Det er ofte populært blant de unge. Men da blir det jo i tillegg til det mer tradisjonelle koldtbordet.

Jeg hadde nok sagt at taco/kjøpepizza var vanlig helgemat, men hadde aldri planlagt en middag som konfirmanten selv ikke likte noe særlig.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat