Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-06, 21:34   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?

Jeg er et relativt rolig og sindig menneske. Jeg er en observant og forsiktig sjåfør, spesielt i denne perioden hvor alt er så mye mørkere, fordi våt asfalt stjeler alt av lys....

Men hva i all verden hjelper det, når fotgjengere som åpenbart tror seg usårbare, rusler rundt på høstmørke veier, nesten usynlige i sine mørke klær, og helt uten antydning til refleks?

I det jeg setter meg inn i bilen, er lille meg prisgitt en enorm maskin på 1,5 tonn, og min egen evne til å myse stivt mot veien foran meg i håp om å oppdage mørkemenner og mørkedamer - om til og med mørkebarn - tidlig nok til å unngå skumle situasjoner...

Har du funnet frem refleksen?

Her om dagen fant jeg forresten noen aldeles nusselige smily-reflekser, ganske store sådan, som kunne limes på glatt stoff....Og etter 12 timer ville de tåle forsiktig vask. Slike burde være mulig å få på Ihne tenker jeg...Og mammaen og, for den sags skyld. Og vogna som vi av og til bruker til barnehagen. Ellers er selvsagt refleksvestene for lengst funnet frem.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat