Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-17, 19:52   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi roe ned gavene til konfirmasjonen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, men poenget var jo at Maverick mente at å bruke mye penger på konfirmasjonsgave gjorde at man var med å sette en standard. Og jeg synes faktisk det er litt ubehagelig at vår ferietur blir sett på som noe Nora Helmer-aktig.

Poenget med TRÅDEN er så vidt jeg skjønte "kan man roe ned pengebruken i konfgavene litt?", og da er det altså da helt objektivt ikke kjempeforskjell på om ungen sier "jeg fikk 20K av muttern og fattern" eller "jeg fikk to uker på Cuba".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat