Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-17, 08:25   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er takst å gi naboer og venners barn i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har ikke gitt 500 til denne konfirmantens søsken, det er eldste barn. Men jeg har gitt 500 til alle andre nære venners barn, og min konfirmant fikk altså 500 av mine nære venner bortsett fra de som ga 200, noe jeg bare har gitt naboer. Jeg føler at jeg ved å gi 200 signaliserer at de "bare" er en nabo, og de er nesten naboer også, men de ga altså oss 200.

Da ville jeg gitt 500.

Jeg kommer til å gi dobbelt så mye til min niese som mine unger har fått av de. Ikke fordi jeg syns de har gitt for lite, men fordi jeg har lyst til å gi det og det er det vi gir til andre siden av familien. For meg ville det blitt veldig rart å gi mindre til henne enn det vi gir til andre.